Forums
Infidel-club : Don't hate him girl :: Forums :: General Discussion :: First Timer
 
<< Previous thread | Next thread >>
Flagship debut! CR7 fourth chapter real shot exposure
Moderators: admin, Baroni, angelight, ettore
Author Post
kiranachikhi20
Mon Oct 09 2017, 01:05PM
Registered Member #217
Joined: Sun May 14 2017, 08:33PM

Posts: 28
Brandles: 'Spokescreatures' werken vaak beter dan woordvoerders
Het was een moeilijke week voor woordvoerders. Gisteren hebben de metro en woordvoerder Jared Fogle aangekondigd dat zij hun relatie hebben geschorst in afwachting van een kinderpornografieonderzoek van Russell Taylor, de directeur van Fogel's liefdadigheid. Dit komt nadat nieuws dat Bill Cosby heeft toegegeven dat hij drugs heeft verkregen 'om aan vrouwen te geven dat hij seks wilde hebben'. Kraft, waarvan het JELLO-merk Cosby als woordvoerder gebruikte, begon zich van het entertainer vorig jaar af te scheiden nadat er sprake was van seksueel wangedrag van tenminste een dozijn vrouwen. Wanneer de woordvoerders goed zijn, gebruiken bedrijven woordvoerders om hun merken te humaniseren, hun producten te maken Meer betrekkelijk, en profiteren van associatie met positieve naamherkenning. In het geval van de metro, Jared is een echte persoon die veel gewicht verloor door te eten Subway sandwiches en uitoefenen terwijl hij op de universiteit was. Hij verpersoonlijkte het gezond en fris beeld dat de metro wilde overbrengen. Cosby was het beeld van Amerika's vaderfiguurtje - een beeld waarmee JELLO wilde associëren. Als ze nachtmerries worden. Het nadeel is wanneer de negatieven van de woordvoerders publiek worden en de merken waarmee ze verbonden zijn, verteren. Naast het worden geassocieerd met 'slechte dingen', spreken lezers en uiteindelijk dood. Lance Armstrong ging Adidas Superstar Dames van grote held naar grote aansprakelijkheid voor sponsors, zoals Nike. Interessant genoeg heeft Nike Tiger Woods niet laten vallen. Terwijl hij op zijn vrouw heeft bedrogen, heeft hij nooit in zijn sport bedrogen. Om problemen met woordvoerders te vermijden Om de risico's die met woordvoerders worden geassocieerd te voorkomen, worden merken vaak tot mascottes of spokescreatures. Mascottes zijn vaak gebaseerd op mensen, dieren of objecten. Brandelementen zorgen ervoor dat uw doelgroep uw bedrijf en producten beter kan identificeren, onthouden en begrijpen. In tegenstelling tot woordvoerders die ouder worden, sterven, zaken hebben en andere dingen doen die uw merk kunnen beschadigen , Mascottes zijn ageless merkvertegenwoordigers die uw doelgroep helpen om een ​​nauwere relatie met uw producten te ontwikkelen. Ze vragen geen verhogingen, neem vakanties, of word ziek. En ze krijgen je gewoonlijk niet in de problemen. In feite kunnen mascottes je eigenlijk geld verdienen als ze als collectibles of speelgoed worden verkocht. Hulp om de naam te onthouden. AFLAC startte in 1955 als een klein familieverzekeringsbedrijf in Columbus, Georgia. De naam is een acroniem voor American Family Life Assurance Company. Het rolt niet gemakkelijk uit de tong of maakt een zeer aangenaam geluid. Als gevolg daarvan had het doelgroep van het bedrijf problemen met het onthouden van de naam. Dat is niet goed voor zaken of voor het creëren van een positieve mond-tot-mond-piramide. Mensen moeten de naam kunnen onthouden om het product te kopen en te vertellen Om dit probleem op te lossen, hebben ze besloten om te experimenteren met een eend als mascotte, omdat het NIKE AIR VAPORMAX FLYKNIT HEREN merk klinkt als het quack quack-geluid dat een eend maakt. Bij het investeren in reclame om de eend en het bedrijf te promoten heeft het resultaat Fenomenaal met naamherkenning en winst stijgende. In feite is de naamherkenning 91% hoger geweest dan de grote verzekeringsmaatschappijen MetLife of Cigna en in hetzelfde ballpark als behemoths McDonald's en Coca Cola. De Aflac eend is zijn eigen kostencentrum en alle opbrengst van de verkoop van goederen gaat naar het AFLAC Cancer Center in Children's Hospital in Atlanta.GEICO, ook een acroniem voor de Government Employees Insurance Company, begon in 2000 de Gecko in tv-commercials te gebruiken. . Zoals bij AFLAC werd de spokescreature aangemaakt om leden van het doelgroep te halen om de naam van het bedrijf te herinneren. Het wordt gebruikt in combinatie met de slogan die in elke tv-commercial wordt herhaald. 'Met 15 minuten kunt u 15% of meer opslaan Auto-verzekering. 'Het werkte. In de eerste twee jaar sprong abonnees 16,7% en Warren Buffet CEO van Berkshire Hathaway, die eigenaar is van GEICO, heeft gezegd dat hij van de commercials houdt. Natuurlijk is de belangrijkste reden voor zijn liefde de Gecko commercials Hebben veel meer zaken meegebracht. Het begrijpen van productvoordelen Het Energizer Bunny is in 1989 geïntroduceerd in de tv-commercials als de mascotte van Energizer Holdings Inc. En het is sindsdien al gaande en gaande. Het doet een geweldige job van positionering En Ergonomische batterijen langer houdbaar - misschien het belangrijkste voordeel voor batterij consumenten. Energizer schreef 7% van haar omzet in 1992 naar het bunny. Snap, Crackle, and Pop zijn mascottes gemaakt om het geluid van Kellogg's Rice Krispies in melk te versterken. De voordelen die deze mascottes versterken zijn frisheid en knapperigheid. Om identiteit te geven aan de graan die op jonge kinderen gericht is. M \u0026 M mascottes werden uitgevonden om het unieke voordeel te tonen dat de individuele snoepjes 'in je mond niet in je handen smelten' per hun slogan. Wat voor soort mascottes zijn de meest succesvolle maskoten samen te werken Met dergelijke andere branding-elementen als namen, logo's, slogans en jingles om het succes van een product- of bedrijfsmerk te vergroten. Degenen die het meest succesvol zijn, zijn degenen die mensen helpen om een ​​of meer van de volgende merkelementen te begrijpen en te onthouden : Naam. Jack-in-the-Box; M \u0026 M; Budweiser Frogs.Benefit. Mr. Clean; Speedy (Alka Seltzer); Brawny (Papierhanddoeken); Poppin 'Fresh (Pillsbury); Mevrouw butterworth (siroop); Tony de Tiger (ze zijn Grrreat!). Product. Michelin Man, Elsie de Koe, Dansenrozijnen. Target publiek. Trix konijn (Trix zijn voor kinderen); Buster Brown (Schoenen voor kinderen). Relatie. Manny, Moe, en Jack (Pep Boys); Budweiser Clydesdales; Betty Crocker. In Forbes, Manhasset, New York-gebaseerde Marketing Evaluaties deelt de resultaten van hun onderzoek dat Amerika's 10 meest geliefde spokescreaties heeft geïdentificeerd. Hoewel veel bedrijven niet specifiek uit elkaar breken ROI-data, de productmerken die door deze mascottes worden vertegenwoordigd, zijn door de introductie van deze spookbehandelingen zeer succesvol geslaagd. Met minder waarschijnlijkheid kunnen mascottes je ook in de problemen krijgen. Natuurlijk zijn mascottes niet immuun om je in de problemen te brengen . Mascottes die sommige Amerikaanse Indianen geloven zijn offensief, creëren beeldproblemen voor de Washington Redskins en 450 andere merken. Zelfs de AFLAC-eend had problemen toen zijn stem, Gilbert Gottfried, werd beëindigd na zijn tweets in verband met de aardbeving en tsunami in 2011, in plaats van grappig beschouwd werden. De les moet zeer voorzichtig zijn bij het kiezen van woordvoerders, spokescapes en stemmen die uw merk vertegenwoordigen. Spokescreaties kunnen veel gunstiger zijn en veel minder riskant, beschadigend en kostbaar dan hun tegenhangers van de woordenschat. Veel succes.
Back to top
 

Jump:     Back to top

Syndicate this thread: rss 0.92 Syndicate this thread: rss 2.0 Syndicate this thread: RDF
Powered by e107 Forum System

Username:
Password:

Remember me
Online
Guests: 4
Members: 0
On this page: 1
Members: 207, Newest: LILY
Sensual Meditation
 




Date published: not known
 infidel-club.com - Email: -email-
Valid XHTML 1.1   Valid CSS!