Forums
Infidel-club : Don't hate him girl :: Forums :: General Discussion :: First Timer

<< Previous thread | Next thread >>
The same is low to help Elite Pack, which one would you choose?
Moderators: admin, Baroni, angelight, ettore
Author Post
kiranachikhi20
Mon Oct 09 2017, 01:35PM
Registered Member #217

Innovaties Nike air max -tabmagazines.nl die de wereld veranderen
Het maart-nummer van Fast Company kwam deze week uit en in het was een lijst van 's werelds 50 meest innovatieve bedrijven. Nu vind ik een goede lijst en ik vind dit bijzonder leuk. De lijst van' s werelds 50 meest innovatieve Bedrijven zijn samengesteld op basis van deskundige opinie, data, rapporten, interviews en debat. Nog belangrijker, de lijst geeft 'een momentopname van creativiteit op het werk op de wereldmarkt.' Als je door de Nike air max -tabmagazines.nl top 50 kijkt, zijn er enkele bedrijven die je zou verwachten op een dergelijke lijst - bijvoorbeeld Facebook, Amazon, Apple En Google nam de top 4 spots. Een aantal andere hoogwaardige bedrijven waren ook op de top 50: HP, Hulu, Netflix, Nike, Intel, GE, IBM en Disney. Maar er waren anderen die mijn aandacht echt opgevangen hebben - bijvoorbeeld First Solar en PG \u0026 E voor hun werk in duurzaamheid en duurzaamheid. Anderen zouden zich graag op de lijst vinden - bijvoorbeeld Wal-Mart bij # 9. Wal-Mart positioneerde zich al lang in excellence in kostenleiderschap en was goed beschouwd voor zijn uitmuntendheid in supply chain management. Maar Wal-Mart maakt nu duurzaamheid door te werken met haar 100.000 leveranciers en hen aan te moedigen om groen te gaan. Wal-Mart probeerde voor een aantal jaren hetzelfde effect te hebben op supply chain management met de introductie van radiofrequentie identificatie (RFID) tags door te melden dat hun leveranciers voldoen aan de eisen van de RFID-eisen van Wal-Mart. Het gebruik van RFID Tags namen nooit af zoals voorspeld (ik heb het verteld dat het komt omdat de prijs van RFID-tags nooit echt is gedaald). Laten we hopen dat Wal-Mart succesvol kan zijn in hun pogingen om duurzame bedrijfsvoering te beïnvloeden, omdat veel managers niet langzamer waren om het concept duurzaamheid te begrijpen en te bepalen wat het voor hun organisatie betekent Er is een ander kenmerk dat de integratie van veel bedrijven op de top 50 lijst definieert. Veel hebben een aanzienlijke impact gehad op de manier waarop de markten zich gedragen. Hulu (# 11) en Netflix (# 12) zijn bijvoorbeeld beide De invloed van Netflix, met zijn 11m abonnees die toegang hebben tot 2.5b dvd's, Blu-ray discs en videostromen sinds Netflix die in 1999 is gelanceerd, heeft de structuur van de industrie al veranderd door Traditionele video verhuur winkels een bedreigde soort. Of Patiënten zoals ik (# 23), een website die u toelaat om op een symptoom te klikken en te verbinden met anderen die hetzelfde symptoom hebben, behandelingsopties identificeren en met andere patiënten praten Hun ervaringen uit te voeren. Wat een geweldig voorbeeld van peer-to-peer-communicatie en, nogmaals, een dienst die het consumentengedrag kan veranderen - dit keer, met betrekking tot hoe we gezondheidsgerelateerde informatie vinden. Hier is een andere: Sportvision (# 34), een dienst die sportbeweging vastlegt en analyseert en gegevens verstrekt die op de speler kunnen draaien - hoe snel de speler beweegt, het offensief vermogen en de reactietijd van de speler Binnenkort zullen dit soort gegevens de mondiale koelerbesprekingen over sportspellen binnengaan. Af en toe stop ik om te reflecteren op verschillende iteraties van producten die ik heb gebruikt om aan verschillende behoeften te voldoen, bijvoorbeeld muziek aan vinylrecords en cassettes, cd's, naar de iPod of telefoongesprekken via een switchboardoperator met behulp van een telefoon die Heeft een feestlijn gedeeld met drie andere families, door naar Skype. Ik voel me vaak dat wanneer een innovatie succesvol is, ik het leven niet kan voorstellen. Ik voel me zo graag over veel van de bedrijven die de top 50 lijst hebben gemaakt. Voor mij kan ik het leven zonder Google of Netflix niet voorstellen. Binnenkort zal ik de Apple iPad waarschijnlijk op de lijst toevoegen. Ik vraag me af wat ik nog meer zal toevoegen aan mijn eigen 'can live without it' lijst in vijf jaar. Jenny Darroch is op de faculteit van de Drucker School aan de Claremont Graduate University. Zij is expert op marketingstrategieën die groei genereren. Zie
Back to top

Jump:     Back to top

Syndicate this thread: rss 0.92 Syndicate this thread: rss 2.0 Syndicate this thread: RDF